IKEA Business Network. Cea mai tare idee: Cum poți beneficia de reduceri și unele gratuități
Atunci când vine vorba despre performanţa angajaţilor la locul de muncă, pe lângă salariul atractiv, bonusuri şi alte avantaje, cu siguranţă un factor esenţial îl reprezintă şi condiţiile în care aceştia lucrează. Iar crearea unui mediu de lucru plăcut şi, în acelaşi timp, adaptat la specificul activităţii, la spaţiul disponibil şi la numărul de angajaţi nu este o misiune simplă pentru un manager.
Acesta este şi motivul pentru care IKEA a creat un nou instrument adresat companiilor mici, cu mai puţin de 50 de salariaţi, denumit IKEA Business Network, club de loialitate care le oferă antreprenorilor posibilitatea de a primi soluţii şi variante optime de amenajare a spaţiilor la costuri reduse şi – cel mai important – beneficiind de experienţa şi de sfaturile unui designer. Iar, în final, toate acestea vor duce la o viață mai bună la locul de muncă.
Beneficii atât pentru firme cât şi pentru angajaţi
Înscrierea în clubul de loialitate IKEA Business Network este gratuită şi aduce avantaje atât pentru companii, cât şi pentru angajaţii lor. Pe de o parte, firmele au posibilitatea de a-şi amenaja spaţiile de lucru în mod profesionist dar la preţuri reduse – graţie serviciului de design interior redus la 50% – iar angajaţii lor au şansa de a participa la o serie de training-uri online IKEA.
Totodată, atunci când membrii acestui club vizitează un magazin IKEA în intervalul luni-vineri, ei primesc de fiecare dată câte o cafea neagră gratuită, pe care o vor putea savura în timp ce analizează ofertele speciale IKEA Family de care beneficiază ca şi membri ai clubului IKEA Business Network.
Cele mai bune soluţii de amenajare a spaţiului de business, la preţuri reduse
Înscrierea în IKEA Business Network oferă membrilor săi posibilitatea de a beneficia de experiența și expertiza specialiștilor în design de la IKEA, pentru a îmbunătăți aspectul și funcționalitatea birourilor şi, în general, a spaţiilor de lucru. Fie că este vorba despre un birou mic sau un spațiu de lucru mai mare, specialiștii IKEA pot oferi sfaturi personalizate și soluții creative pentru optimizarea designului interior.
Indiferent dacă te afli în căutarea unor idei pentru reamenajarea spațiului de lucru existent sau ai nevoie de sfaturi pentru a crea un mediu de lucru mai eficient și plăcut, specialiștii IKEA te pot ajuta să îți transformi visurile și ideile în realitate.
Timp de o oră, un specialist in design interior îți va sta la dispoziţie în mod gratuit pentru a-ți oferi cele mai bune soluţii de design interior. Tot ceea ce trebuie să faci este să îi comunici care este suprafaţa pe care dorești să o amenajezi, care este profilul companiei şi câţi angajaţi are aceasta, iar expertul IKEA va găsi, alături de tine, cele mai bune soluţii de amenajare optimă a spaţiului de business. Serviciul poate fi folosit o dată pe an pentru fiecare companie.
Cum funcţionează?
Membrii IKEA Business Network pot alege ca, după discuţia cu un expert IKEA despre sfaturi rapide de design interior – care este total gratuită – să opteze pentru un serviciu de design interior mai complex şi detaliat.