Golden Gate de la Brăila: Reasfaltări repetate și nereguli într-un proiect de infrastructură controversat
Golden Gate de la Brăila, unul dintre cele mai mari proiecte de infrastructură orchestrate de regimul PSD-PNL, a devenit un exemplu de eșec în gestionarea lucrărilor publice. La doar un an după inaugurare, podul a necesitat deja patru reasfaltări, iar calitatea lucrărilor continuă să fie criticată. Problemele sunt agravate de topirea asfaltului sub caniculă, punând în pericol atât traficul, cât și siguranța oamenilor. CNAIR și constructorii se învinovățesc reciproc, iar ministrul transporturilor, Sorin Grindeanu, anunță că lucrările sunt departe de a fi finalizate.
Golden Gate de la Brăila este unul dintre cele mai mari jafuri orchestrate de regimul PSD-PNL în ultimii ani. Deși podul peste Dunăre a fost inaugurat abia acum un an, deja a fost necesar să fie reasfaltat de patru ori.
Românii sunt tot mai frustrați de această situație, mai ales după ce CNAIR a anunțat în mijlocul verii că executantul va trebui din nou să refacă asfaltul. Unul dintre cele mai mari proiecte de infrastructură din țară a cedat în mai puțin de un an, iar calitatea slabă a lucrărilor a devenit evidentă din nou. Vara aceasta, sub efectul caniculei, asfaltul s-a topit, iar gropile și crăpăturile apărute pun în pericol nu doar traficul, ci și viața oamenilor. CNAIR dă vina pe executant, în timp ce constructorul susține că a respectat planurile, o situație cel puțin bizară având în vedere că podul, inaugurat recent, necesită deja a patra asfaltare.
Ministrul transporturilor, Sorin Grindeanu, anunțase încă din primăvară că CNAIR a finalizat evaluarea lucrărilor la pod, dar a descoperit mai multe nereguli pe care constructorii trebuie să le remedieze; însă se pare că nici până la momentul actual podul nu este în regulă pentru a fi recepționat.