Ciolacu propune eliminarea produselor românești: Piața invadată de produse externe
Marcel Ciolacu a lansat o propunere controversată prin care sugerează extinderea plafonării produselor românești, favorizând astfel produsele din afară. Pe pagina sa de campanie, Ciolacu a declarat că dorește ca toate produsele românești să fie supuse plafonării, ceea ce ar putea duce la scăderea profitului pentru producătorii locali și la o concurență acerbă cu produsele importate, provenind din țări precum Turcia sau Polonia. Descoperă implicațiile acestei propuneri pentru economia autohtonă.
Ciolacu își dorește ca piața din România să fie și mai mult invadată de produse din afară și să omoare cu totul produsele românești. Asta a zis-o chiar el pe pagina lui de campanie România Ciordită, pardon România Dorită. Citez: „vreau ca plafonarea să fie extinsă la toate produsele românești.”
Asta înseamnă clar că toți producătorii români vor face mai puțin profit și nu va mai fi încurajată producția autohtonă, pentru că în afară, alte state precum Turcia sau Polonia ajută agricultorii, investesc în fabrici de procesare, deci clar produsele pot fi scoase la un preț mult mai mic și vândute la noi în țară, precum își dorește Ciolacu.