Actualitate

Gusturile se schimbă: românii vor tot mai multă cafea ”ready to drink”

Consumul de cafea gata preparătă a cunoscut cea mai mare creștere în 2022. În România, acest segment de piață este comparabil cu vânzările de cafea boabe. 

Segmentul Ready to Drink cunoaște cea mai rapidă creștere din întreaga categorie de cafea, cu o rată anuală de creștere de peste 25% la nivelul anului trecut (octombrie 2021-septembrie 2022) arată un studiu NielsenIQ.  

Potrivit sondajelor efectuate printre consumatorii de Ready to Drink, 57% dintre aceștia o consumă pentru plăcerea gustului și în momentele de socializare, iar într-un procent semnificativ mai mic o beau exclusiv pentru a se energiza cu ajutorul cafelei.

Observăm o schimbare de consum în categoria Ready To Drink, întrucât se migrează treptat de la o achiziție de impuls, către un consum constant, planificat. Cafeaua Ready to Drink a început să fie considerată potrivită pentru consumul zilnic, la prânz, ca desert sau între mese.

Consumatorul obișnuit de cafea Ready to Drink este cel care explorează diverse arome și gusturi în categoria de cafea sau specialități de cafea, este tânăr, ambițios și deschis la lucrurile noi. Consumul de cafea are o conotație socială, de petrecere

Mai mult, în România, acest segment este la același nivel cu cel al cafelei boabe, arătând în continuare potențialul puternic de dezvoltare a acestei categorii. Cel mai important canal de desfacere pentru această categorie este comerțul modern (cotă de volum de 62%), în timp ce benzinăriile au o cotă de volum de aproximativ 14%.

Pe acest trend, Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, lansează în România prima linie pan-europeană de cafea de tip Ready to Drink, gama Nescafe Barista Style. Iubitorii de cafea din România vor avea de acum posibilitatea de a se bucura de patru arome diferite ale cafelei preferate oriunde, oricând, rece ca gheața, perfecte pentru zilele toride de vară: Cappuccino, Latte, Latte Caramel și Americano.

Aceste noi rețete au fost create pentru a răspunde nevoilor cele mai recente ale consumatorilor și vin cu o nouă identitate vizuală, un nou ambalaj cu design modern și atrăgător care te îmbie să descoperi și să încerci diverse gusturi și arome ale cafelelor din noua gamă, spune Ramona Hărătău, Group Brand Manager Mixes South Eastern Europe, Nestlé.

  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Citește articolele cu aceleași etichete:

cafea

doza

ready to go

 » Citește în continuare articolul

Related Articles

Back to top button