CEC Bank: Valoarea totală a tranzacțiilor prin Internet Banking înregistrează o creștere de peste 80% față de anul anterior
CEC Bank: Valoarea totală a tranzacțiilor prin Internet Banking înregistrează o creștere de peste 80% față de anul anterior
Valoarea totală a tranzacțiilor derulate prin serviciul de Internet Banking oferit de către CEC Bank a înregistrat în 2022 o creștere de peste 80% față de anul 2021, banca dezvoltând în continuare oferta de servicii care pot fi contractate 100% online.
“Oferta tot mai diversificată de conturi bancare disponibile online la CEC Bank se dovedește a fi un real succes. Pentru aceste servicii, atât numărul de clienți este în creștere cât și valorile totală și medie ale tranzacțiilor efectuate. Pentru banca noastră, continuarea dezvoltării serviciilor digitale a devenit o tradiție, pentru că suntem prima bancă din România care a lansat, încă din 2020, un flux de accesare 100% online a conturilor și serviciilor bancare”, a declarat Mugur Podaru, Director Operațiuni la Distanță CEC Bank.
Numărul utilizatorilor de IB s-a majorat anul trecut atât în cazul persoanelor fizice cât și al persoanelor juridice. De exemplu, aproape un sfert dintre firmele care fac parte dintre clienții CEC Bank utilizează Internet Banking, iar valoarea medie per tranzacție a persoanelor juridice a înregistrat în 2022 o creștere de 39% față de anul precedent.
Printre funcţionalităţile noi/aplicații noi/realizate în 2022, disponibile persoanelor fizice, se numără:
- acordarea de credite online (nevoi personale, card de credit și descoperit de cont)
- implementarea unei noi aplicații eToken cu un nou design și posibilitatea adăugării mai multor utilizatori pe un singur telefon mobil;
- facilitatea de înlocuire dispozitiv fizic cu eToken direct din pagina de login precum și transmiterea de noi coduri de activare;
- posibilitatea rezilierii serviciului INFO SMS direct din aplicație;
- rambursare anticipată tranzacții card credit;
- schimbare număr rate pentru tranzacțiile cu cardul de credit;
- schimbarea modalității de primire a PIN-ului;
- afișare nume real beneficiar.
***
Despre CEC Bank
CEC Bank este instituția financiară cu cea mai lungă tradiție din România. Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale și cu active de peste 61,7 miliarde lei, la sfârșitul lui 2022.
CEC Bank este o bancă universală de top pe piața românească și oferă o gamă completă de produse și servicii persoanelor fizice, IMM-urilor și corporațiilor mari, prin multiple canale de distribuție: unități bancare, rețele de ATM și POS, internet banking (CEConline), mobile banking (CEC app) și magazinul virtual CEC_IN – unde pot fi accesate produse și servicii bancare 100% online.
Mai multe detalii despre produsele și serviciile oferite de CEC Bank pot fi obținute în orice unitate a Băncii, apelând gratuit Serviciul suport clienți la numărul de telefon 0.800.800.848 sau accesând site-ul www.cec.ro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
cec bank
clienti
internet banking
tanzactii