Politica

Grindeanu nu e locomotivă pentru PSD. Semne de întrebare după ultimul SONDAJ: De ce partidul folosește toate armele pentru el

Sociologul Mădălina Hideg a comentat rezultatul sondajului, realizat de către DC News, privind activitatea Ministrului Transporturilor și Infrastructurii, Sorin Grindeanu, în caz de rotativă.

Potrivit sociologului, Sorin Grindeanu este singurul ministru în cazul căruia cititorii care au răspuns sondajelor DC News nu sunt foarte hotărâți cum să îi aprecieze activitatea.

”Cu 55% dintre respondenți care spun că au o părere proastă despre activitatea sa, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, acumulează probabil frustrările legate de starea drumurilor în general, dar și de lipsa inaugurării mai multor kilometri noi de autostradă”, a spus Mădălina Hideg. 

Sociologul, director ştiinţific al institutului ARGUMENT, a subliniat că procentul negativ primit de Sorin Grindeanu vine încă o dată să ridice semne de întrebare cu privire la efortul PSD de a nu respecta acordul pentru rocada guvernamentală. Amintim că liderii PSD au tras cu dinții de portofoliul de la Transporturi, gestul fiind de natură a pune în pericol chiar alianța de guvernare. ”Te-ai fi gândit că este un vector de imagine, că este o ”locomotivă”, că are o susținere largă de populație entuziasmată, când, de fapt, majoritatea nu-l apreciază” consideră Mădălina Hideg, adăugând că acest lucru se întâmplă în ciuda eforturilor consistente de imagine. ”Observăm, prin urmare, că Sorin Grindeanu nu e un ”popular”, nu trage partidul după el, dimpotrivă, partidul folosește toate armele să-l mențină în funcție” subliniază sociologul. 

Pe de altă parte, nu uităm nici de activitatea sa în funcția de ministru al Transporturilor, una care nu se remarcă de niciun fel. Podul de la Fetești, de exemplu, îl lasă așa cum l-a găsit. Nu a venit cu nimic nou, în afară de studii de fezabilitate, semnări de contracte, nu s-a văzut concret nicio realizare, nu mai vorbim că trenurile se ciocnesc, avioanele… la fel, nu mai vorbim despre metrou sau infrastructura rutieră. Dar, de remarcat este că Sorin Grindeanu este atent la imagine: suspendă taxa de pod, nefiind în stare să-l repare la timp.

Prin urmare, Sorin Grindeanu, structural, nu s-a dovedit nici un specialist în Transporturi, nici un strateg. La bază matematician, a fost mai preocupat de imaginea personală, care, vedem, nu a ajuns să fie confirmată – cel puțin prin acest sondaj. 

–-

Sorin Grindeanu s-a născut la 5 decembrie 1973, la Caransebeş. A absolvit Facultatea de Matematică – Secţia Informatică, din cadrul Universităţii de Vest Timişoara (1992-1997).

După absolvire, a urmat studii postuniversitare cu specializarea Baze de Date la Universitatea de Vest Timişoara (1997-1998), bursa Tempus cu specializare în Perfecţionare în domeniul statisticii sociale la Universitatea din Bologna – Italia (1999), curs de perfecţionare în Securitate, diplomaţie şi politică externă la Institutul Diplomatic Român (2012), potrivit CV-ului publicat pe site-ul oficial al Camerei Deputaţilor.

A fost preparator (oct. 1998-nov. 2000) şi asistent universitar (oct. 2000-dec. 2001) la Universitatea de Vest Timişoara, Facultatea de Sociologie şi Psihologie; director la Direcţia pentru Tineret şi Sport a Judeţului Timiş (nov. 2001-ian. 2004); director general adjunct la Delpack Invest SRL (ian.

 » Citește în continuare articolul

Related Articles

Back to top button