Externe

Disney+ e în cădere liberă. Aplicația a pierdut 4 milioane de abonați / Ce măsuri ia compania

Platforma Disney+ a pierdut 4 milioane de abonaţi în primele trei luni ale anului, pe fondul unei eforturi mai ample de reducere a costurilor.
 

Platforma Disney+ anunţă şi pierderi de 400 de milioane de dolari în primul trimestru fiscal al anului 2023. 

Casa lui Mickey Mouse, franciza Star Wars şi filmele Marvel sunt sub presiune pentru a-şi face afacerea de streaming profitabilă, pe măsură ce piaţa tradiţională de film şi televiziune se micşorează, transmite BBC. 

Acţiunile companiei au scăzut cu aproximativ 5%. Disputele fiscale cu guvernatorul Floridei privind Disneyland au luat amploare. 

Majoritatea pierderilor de abonaţi au venit de la serviciul său Hotstar din Asia, care a pierdut drepturile de streaming la meciurile de cricket din India anul trecut.

Disney+ a pierdut, de asemenea, aproximativ 300.000 de clienţi în SUA şi Canada, după ce a crescut preţurile abonamentului.

Dar directorul executiv al Disney, Bob Iger, a spus că performanţa financiară îmbunătăţită reflectă „schimbările strategice pe care le-am făcut în cadrul companiei pentru a realinia Disney pentru o creştere susţinută şi succes”.

El a spus anterior că platforma Disney+ a ajuns la un „punct de cotitură” şi va deveni profitabilă până anul viitor.

Disney+ are aproape 158 de milioane de abonaţi în întreaga lume, deşi acest lucru este încă în urma celor 232,5 milioane de abonaţi ai rivalului Netflix.

Potrivit IGN, directorul executiv Bob Iger a mai anunţat că Walt Disney va combina conţinutul Disney+ şi Hulu într-o „experienţă cu o singură aplicaţie” până la sfârşitul anului 2023. Cu toate acestea, fiecare serviciu va rămâne disponibil separat.

 Informaţiile publicate pe site-ul ZCJ.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislația aplicabilă, doar în limita a 120 de caractere, cu citarea sursei 

 » Citește în continuare articolul

Related Articles

Back to top button